Hoe graag we ook iedereen zouden willen helpen, moeten we toegeven dat we niet voor iedereen de juiste ICT partner zijn.

Onze manier van systematisch en proactief ICT-beheer is toegespitst op MKB-bedrijven waar ICT een “need to have is”.  Daarvoor hebben we keuzes gemaakt en onze dienstverlening geoptimaliseerd.

Voor elk bedrijf is het belang van automatisering anders. Wij zijn alleen de juiste partner als onze aanpak een duidelijke meerwaarde voor u heeft. Een positieve en constructieve manier van samenwerking is voor ons een basis uitgangspunt.

Daar zijn we graag duidelijk over.

Wij zijn NIET de juiste partner voor uw bedrijf wanneer:

  1. U denkt dat uw IT-infrastructuur oneindig blijft werken zonder onderhoud
    Bij dienstverlenende bedrijven is de automatisering het belangrijkste werkgereedschap.
    Het is ook een samenspel van vele onafhankelijke producten, die daarnaast nog eens communiceren met externe systemen.  Vanwege fouten, securityredenen en gewoon extra mogelijkheden komen al die producten regelmatig met patches, updates en nieuwe versies. U wilt toch dat alles naadloos blijft werken, dus proactief en regelmatig beheer is dan een noodzaak;
  2. U enkel een afspraak wilt maken dat u ons kunt bellen als er iets echt kapot is
    Voorkomen is vele malen beter, maar als er toch iets gebeurd is een goede voorbereiding goud waard. ICT-problemen oplossen begint namelijk ver voordat ze daadwerkelijk optreden. Zonder gestructureerde en uitgebreide documentatie, met verouderde software, zonder werkende back-up en zonder juiste supporttools duurt het onnodig veel langer om die problemen op te lossen;
  3. U niet wilt investeren in nieuwe producten voordat het oude tot de draad is versleten
    Altijd het nieuwste van het nieuwste ICT aanschaffen vinden wij geen verstandige ondernemersbeslissing. ICT blijft een middel en geen doel op zich. Soms moet je dingen vervangen voordat ze kapot zijn. Het gaat niet om de apparaten, maar om de randvoorwaarden om het werk zo efficiënt mogelijk te kunnen doen. Bij verouderde apparatuur en software neemt het risico op storingen (op de meest ongewenste momenten) ook nog eens exponentieel toe. Bedrijfsmatig moet je soms geld uitgeven om te besparen;
  4. U zoekt naar de aanbieder met de laagste tarieven
    Wij werken als een team dat in alle gevallen snel en accuraat kan handelen voor het eindresultaat “IT moet gewoon werken”. Dat doen we voor een eerlijke vaste prijs, zonder verrassingen achteraf, waardoor het soms lijkt dat we duurder zijn dan een “goedkopere” concullega. Dit verschil verbleekt bij de verborgen meerkosten van stilstand en andere IT-irritatie. Tenslotte zijn personeelskosten vele malen hoger dan de IT-beheer uitgaven;
  5. U het lastig vindt om met onze constructieve “ongevraagde” feedback en aanbevelingen om te gaan
    Wij voelen ons verplicht om altijd open, eerlijk en zonder eigen belang mee te denken en gevraagd en ongevraagd te adviseren voor het beste resultaat in het belang van uw organisatie;
  6. U ons niet onze eigen zorgvuldig gekozen standaard tools laat gebruiken
    Om u goede en snelle ondersteuning te garanderen gebruiken we een standaard set van tools die we door en door kennen voor back-up, security, antivirus en support. Dat is ons gereedschap. Deze zijn dan ook meestal al in onze dienstverlening verwerkt. Soms zal dat betekenen dat eerder door u aangekochte producten niet (kunnen) worden gebruikt. Het garandeert echter een hogere servicekwaliteit en een besparing op langere termijn. Uiteraard bent u wel geheel vrij in de keuze van uw bedrijfsapplicaties;
  7. U een all-in-one oplossing zoekt voor alles op  ICT gebied
    Wij zijn gespecialiseerd in het beheren van kantoorautomatisering in al haar facetten, met alle tools en applicaties die daarbij horen. Niets meer en ook niets minder.  ICT-deelgebieden zoals het maken van websites, het ontwikkelen van applicaties of apps vereisen een andere mindset en een ander type automatiseerders.  Dat bieden we u dan ook niet aan. Wel willen we u helpen met de keuze van de juiste partner(s) hiervoor.

Spreekt onze aanpak u juist WEL aan?

Bel ons dan gewoon op 020 – 6 870 870 en wij lichten het verder toe.
Niet als verkoper of accountmanager (die hebben we sowieso al niet) maar gewoon om te kijken welke meerwaarde wij kunnen bieden in uw situatie. Vrijblijvend uiteraard.

Pas als onze manier van werken aansluit bij uw wensen en eisen, gaan we verder.

Wordt u liever teruggebeld? Vul dan het onderstaande contactformulier in.