24/7 support verzoeken insturen

Stuur uw vraag of storing bij voorkeur op de volgende manier:

  1. via de RADIX Support Portal via de button rechts
  2. als het niet anders kan per email naar servicedesk@radix.nl

U krijgt automatisch een ticket response email voor verdere communicatie

Maak een RADIX Support Portal snelkoppeling

U kunt de RADIX Support Portal inlogpagina als favories opslaan in uw webbrowser voor de volgende keer.

Met deze instructie kunt u ook een snelkoppeling op uw bureaublad maken en eventueel in uw taakbalk vastzetten.

Gebruik de RADIX Support Portal waar mogelijk (i.p.v bellen)

Om u ten alle tijden goed en snel te helpen, verzoeken wij u waar mogelijk uw verzoeken in te sturen via de RADIX Support Portal. De portal bevat formulieren die u helpen ons zoveel mogelijk informatie te geven. Wees dan ook zo gedetailleerd mogelijk.
Hoe meer we al van uw probleem of vraag weten hoe sneller we kunnen helpen.

Voor sysadmin aanvragen (denk aan: onboarding, offboarding, configuratie wijzigingen etc) is de RADIX Support Portal ook de enige manier om uw aanvragen in behandeling te nemen. Anders ontbreekt er simpelweg te veel informatie.

Na het insturen krijgt u ook direct een emailbevestiging. Heeft u later nog iets aan te vullen, dan kunt u eenvoudig via de mail antwoorden op die bevestiging. Zolang het ticketnummer maar in het onderwerp staat komt dat altijd goed terecht.

Schermafdruk of foto

Heeft u een schermmelding of foutmelding. Het help ons enorm als u daar een schermafdruk of een foto van maakt. Stuur die met uw melding mee of stuur deze later als reply op de bevestiging.