wij: een team van inmiddels 8 gedreven mensen, allemaal speciaal op hun manier. Een zelfmanagend team zonder veel hierachische functies.  Ieder draagt bij op zijn niveau. Met één gezamelijk doel: uw tevredenheid.

ZIJN: wat we doen. Niet vanwege een geniale marketing strategie, maar omdat het beter voor u is doen we dingen vaak net even anders. We zijn steeds weer verbaasd als we ontdekken dat onze concullega’s dat niet altijd doen.

RADIX: latijn voor wortel. Root (wortel in het engels) is de systeembeheerder van een Unix systeem.  We zijn namelijk begonnen als Unix specialisten. Zelfs toen hadden we systeembeheer al als basis.

Sinds 1987: toen PC’s nog floppy’s hadden,  de kilobyte nog heeel veeel was, het internet nog uitgevonden moest worden en de cloud nog gewoon wolken waren.
Toch doen we nog steeds hetzelfde: “To take care of”

Omdat IT gewoon moet werken!

Automatisering moet een middel zijn en geen doel op zich

Voor u als MKB’er is automatisering anders dan voor grotere bedrijven. Voor u is het vooral een effectief bedrijfsmiddel dat uw personeel in staat stelt optimaal te werken. Helaas: vaak werkt IT in het MKB juist níet optimaal, om uiteenlopende redenen. Gevolg: frustratie bij u en uw medewerkers, inefficiënte processen en dus onnodige kosten.

95% van de problemen die u nu heeft, zijn onnodig

Met goed IT beheer zijn bijna al uw problemen te voorkomen. Maar dat vergt wel een andere denkwijze: beheer op basis van een vast bedrag per maand in plaats van op uurbasis. Want uurtje-factuurtje leidt tot belangenverstrengeling. Uw IT beheerder heeft immers belang bij problemen; zijn omzet hangt daarvan af.

Daarom pakken wij het bij Radix radicaal anders aan:

Wij rekenen u één vast bedrag per maand met onbeperkte service. Zo wordt úw belang óns belang: problemen voorkomen.
Natuurlijk: betalen op uurbasis lijkt in het begin goedkoper. Maar besparen op IT leidt uiteindelijk tot hogere kosten. Reken maar na.

Uw IT moet óns risico worden, niet het uwe blijven

Onze werkwijze houdt in dat uw IT-problemen ons risico worden. Immers: hoe meer problemen u heeft, hoe meer tijd wij kwijt zijn aan het beheer ervan.
Wanneer u onze klant wordt, besteden wij daarom in de opstartfase heel veel aandacht aan u. Zónder daarvoor extra opstartkosten te rekenen, overigens. Zo zorgen wij dat alles vanaf het begin véél soepeler draait dan ooit tevoren. Beter voor u, en beter voor ons.

Wij zijn wars van gekunstelde poeha

Wij zijn niet zo van de hoogdravende missie- en visiestatements. We vertellen liever, in gewone taal, waar we voor staan. Daarom zijn we in onze beloftes ook zo direct

Niet ad hoc problemen oplossen, maar structureel voorkomen en ontzorgen.

En omdat we daarin 100% geloven, kunnen we u ook het volgende beloven:

90 dagen niet goed geld terug garantie

En dat werkt precies zoals het er staat. Bent u na 3 maanden samenwerking ontevreden en kunnen we dat niet oplossen, dan verbreken we zonder moeilijk gedoe ons contract, krijgt u uw geld terug en nemen we op goede voet afscheid.

Niet dat u dat wilt na 90 dagen, maar het is goed om te weten, toch?

Meer weten? Neem gerust contact op

Bel ons op nummer 020 – 6 870 870.
Wordt u liever teruggebeld? Vul dan het onderstaande contactformulier in.